Důležité oznámení


Zákaznícky servis


+420 603 526 256

info@biokrb-levne.cz


Dopravu zajišťuje:

Ověřený eshop:




POSTUP PŘI UPLATŇOVÁNÍ REKLAMACÍ

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně po jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození obalu výrobku, kupující zkontroluje stav zboží a v případě poškození vyhotoví záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Kupující má právo viditelně poškozenou zásilku nepřevzít. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce.

V případě, že
zjistíte vadu na zakoupeném výrobku si připravte fakturu a informujte nás o konkrétním problému telefonicky, nebo e-mailem:

1. TELEFONICKY - + 420 603 526 256 - v době od 9:00 h do 12: 00 h | 13:00 - 16:30 h - 7 dní v týdnu
2. E-MAILOM - reklamacie@bioflame.sk  - nonstop

Buď telefonicky, nebo e-mailem se dohodneme na dalším postupu při uplatnění reklamace.

Neposílejte reklamované zboží poštou bez předchozí konzultaci a vyrozumění prodejce!
Přepravu reklamovaného zboží bude zajišťovat naše společnost na naše náklady (pokud bude oprávněná), ale budeme nejdříve potřebovat fotodokumentaci poškozeného výrobku.

 


 

Jak postupovat při zjištění poškození zásilky:

UPOZORNĚNÍ: Ačkoliv krabice nejeví vizuálně poškození, tak zboží může být poškozeno. Doporučujeme zboží zkontrolovat.

V případě poškození zásilku odfoťte následovně:
1. adresní štítek na balíku
2. vnější balení
3. vnitřní balení
4. detail poškození zboží

Fotografie pošlete mailem do 24 hodin od převzetí zásilky na reklamacie@bioflame.sk

Později nahlášené poškození zásilky, které vzniklo během přepravy nemůžeme akceptovat.


Kdy je možné uplatnit reklamaci:

  • pokud zboží vizuální vadu, která vznikla při výrobě, nebo přepravě (na uznání potřebujeme zápis o škodní události sepsaném s kurýrem, který zásilku doručil)
  • pokud se zjistí nekompletnost zásilky
  • pokud je výrobek nefunkční
  • pokud se výrobek zničí při používání, ale za zničení není zodpovědný kupující který postupoval podle návodu k montáži nebo obsluze

Kdy není možné uplatnit reklamaci:

  • pokud na vizuální vadu zjištěnou při převzetí zboží (je třeba zkontrolovat obsah balení před kurýrem, nebo se s ním dohodnout na možném dodatečném reklamovaní) upozornili kurýra a nespíšete s ním zápis o škodní události
  • pokud při neodborné montáži dojde k poškození výrobku
  • pokud se při obsluze výrobku nepostupuje podle návodu k montáži a obsluze
  • pokud výrobek nesplňuje očekávání z tepelného výkonu výrobku

Upozornení:

Na námi prodávané výrobky poskytujeme záruční i pozáruční opravu. Pokud by se vám náhodou výrobek poškodil, pravděpodobně ho dokážeme opravit nebo upravit tak, aby nadále splňoval svůj účel.

PRÁVA KUPUJÍCÍCH

Současné platné právní předpisy garantují spotřebiteli právo na koupi bezchybného zboží a to do 24 měsíců od zakoupení výrobku. Jednoznačně dávají spotřebiteli právo na to, aby bylo zboží bez vady po celou záruční doby a to na základě odpovědnosti prodávajícího za vady, které se v této době vyskytnou. Záruční doby začínají běžet od převzetí věci kupujícím. Záruka se nevztahuje na vadu, kvůli které byla sjednána nižší cena. Pokud při reklamaci dojde k výměně zboží, záruční doba začíná běžet znovu od převzetí nové věci. Totéž platí, pokud dojde k výměně součástky, na kterou byla poskytnuta záruka. Reklamovat lze vady výrobního charakteru nebo vady vzniklé poškozením při přepravě či skladování a to v rámci záruční doby. Po uplynutí záruční lhůty právo na reklamaci zanikne. V rámci záruční doby má spotřebitel právo na uplatnění reklamace vad, které nevznikly jeho zaviněním. O opodstatněnosti rozhoduje prodávající.

Spotřebitel má právo, aby byla jeho reklamace vyřízena nejpozději do 30 dnů. V případě, že prodávající tuto zákonnou lhůtu nedodrží, má spotřebitel právo rozhodnout se, zda bude požadovat výměnu zboží nebo vrácení peněz.

 

Reklamační protokol ke stažení ve formátu .PDF a .DOC:

 

MDM2ZDdiN